Razer laver rival til Red Bull
For nogle dage siden kunne jeg fortælle, at Microsoft ville sælge en ny duft-serie, der passer til it-gigantens Xbox spillekonsoller.
Meningen er åbenbart, at gamere og spilfreaks skal se mere velsoignerede ud, når de har brugt Xbox Lynx ansigts-creme og aftershave i ansigtet og sprøjtet spilfremmende deo under armene.
Microsofts initiativ er et fint eksempel på, hvordan e-sport og computerspil er ved at udvikle sig til en kæmpe-industri. Den går langt videre end til lynhurtige pc’er, avancerede stole, de rigtige hovedtelefoner og ergonomisk korrekt tilbehør, som IKEA også har blandet sig i.
Her i weekenden følger spil-specialisten Razer nu efter med sin egen energi-drink. Som konkurrence til Red Bull, Monster, Coke og de andre dåser med flydende koffein-kicks, der står rundt på de fleste spilfreaks’ borde og gulve.
Razer er bedst kendt for sine gamer-orienterede laptops, smartphones, skærme, tastaturer og mus. Så afstanden til en energi-drik er slet ikke så lang.
Respawn drikken blev oprindelig lanceret som en aprilsnar, men det glemte folk hurtigt. De ville habe en egen Razer drik, der kunne gøre dem endnu friskere til at spille games i timevis.
Modsat Red Bull og Coca-Cola kommer Razer Respawn ikke som færdig drik, man kan suge lige ud af dåsen eller flasken. Respawn er et energi-pulver, som man selv skal blande op med vand.
Razer nyheden skal sælges i små poser eller breve, der skal koste 25 US dollars for en æske med 20 styk i. Eventuelle danske priser kendes endnu ikke. En mixer-beholder i Razers karakteristiske sorte og lysegrønne design skal koste 30 USD.
Respawn kan fra i dag købes på det amerikanske marked i fire forskellige smags-varianter, der alle er sukkerfri – Blue Raspberry, Tropical Pineapple, Pomegranate Watermelon og Green Apple….
Ingen kommentarer endnu