Xiaomi fra mobiler til kloge sportssko

Online dating er big business

Indtil for få år siden havde internet dating det lidt som bladet ”Ugens Rapport” i gamle dage: Der var langt flere brugere end folk, som ville indrømme det.

Den situation har ændret sig noget i de senere år. I dag er man vist helt yt og udmanøvreret, hvis man ikke er medlem af mindst én dating service. Uanset om man er 14 eller 68 år.

I Danmark betaler 16,9 pct. af den voksne befolkning for at være medlem af en online dating side. Dem findes der efterhånden en hel del forskellige af. Også til niche grupper i befolkningen – f.eks. dem, der mener, de hører til eliten.

I praksis må det jo betyde, at hver sjette dansker over 16 år aktivt dater online. Det giver Danmark en fjerdeplads på verdensplan.

Mest dating fikserede er amerikanerne, hvor mere end hver fjerde jager nye kærester og/eller nye erotiske eventyr på internet. Også briterne og tyskerne overgår danskerne i dating.

Tallene stammer fra Statistas helt nye rapport Digital Market Outlook….

 

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Xiaomi fra mobiler til kloge sportssko