Kinesiske kameraer passer allerede på os

Med Cola til stjernekrig

Med jævne mellemrum tester Coca-Cola markedet med nye smags-varianter af den brune brusedrik, eller verdens største sodavands-mærke laver sjov med sine flasker. Det kan være lige fra fornavne printet på etiketterne til drikkeglas, der fejrer sommer eller særlige events-

Lige nu vil Coca-Cola gerne gøre opmærksom på sig selv i forbindelse med den nye Star Wars film, der har premiere om en uges tid. Det gør man med den første selvlysende cola-flaske.

Den sælges desværre kun i Singapore, hvor cola-drikkere kan fejre ”Star Wars: Rise of SkyWalker” filmen med flasker, der har lysende sabler på. De kan sågar vælge mellem to varianter: ”Rey” har et blåt lys-sværd på, mens ”Kylo Ren” flasker har et våben i rødt.

 

Coca-Cola er gået i samarbejde med det tyske firma Inuru, der har specialiseret sig i at fremstille high tech emballage. I dette tilfælde bruger Inuru OLED striber og en fleksibel touch-teknik for at fremtrylle den magiske effekt.

Lys-sværdene tænder, lige så snart en bruger tager om flasken. De slukker igen efter kort tid, medmindre man rører ved Coca-Cola beholderen igen – og det gør man jo tit, når indholdet skal drikkes.

Inuru fremhæver, at man bruger miljø-venlige og genbrugelige materialer til sine selv-lysende labels. I slukket tilstand vil folk ikke kunne se forskel på en normal Coca-Cola etiket og dem med elektronik i….

(indledningsfoto til artiklen: Coca-Cola Singapore)

(Foto: Inuru)

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Kinesiske kameraer passer allerede på os