De værste og de bedste på YouTube
Normalt handler hitlister om, hvem eller hvad der er størst, først, bedst, dyrest, billigst, mest lyttet eller kønnest her i landet.
Jeg vil prøve at gå den modsatte vej: Nemlig med en Top-10 over de YouTube videoer, der er mest upopulære – og følgelig har fået flest ”dislikes” i video-kanalens 12-årige historie.
Suveræn rekordholder i nedadvendte tommeltotter er pop-idolet Justin Bieber med sin sang ”Baby”. Den har haft syv år til at indsamle 7,67 millioner dislikes. Mere end dobbelt så mange som nummer to på den negative liste:
Ved I i øvrigt, hvilke danske YouTube kanaler der er de største – altså har flest abonnenter og er set flest gange?
Well – lige så suveræn som Justin Bieber er i negative bedømmelser – er LEGO i positive.
Ifølge analyse firmaet SocialBlade har LEGO’s YouTube kanal i dag godt 2,7 millioner abonnenter, og videoerne fra byggeklods giganten i Billund er set 4,5 milliarder gange.
Her er SocialBlades aktuelle Top-10 over de mest populære danske YouTube leverandører:
Ingen kommentarer endnu