Sock-Aid klarer lige strømperne

De værste og de bedste på YouTube

Normalt handler hitlister om, hvem eller hvad der er størst, først, bedst, dyrest, billigst, mest lyttet eller kønnest her i landet.

Jeg vil prøve at gå den modsatte vej: Nemlig med en Top-10 over de YouTube videoer, der er mest upopulære – og følgelig har fået flest ”dislikes” i video-kanalens 12-årige historie.

Suveræn rekordholder i nedadvendte tommeltotter er pop-idolet Justin Bieber med sin sang ”Baby”. Den har haft syv år til at indsamle 7,67 millioner dislikes. Mere end dobbelt så mange som nummer to på den negative liste:

Ved I i øvrigt, hvilke danske YouTube kanaler der er de største – altså har flest abonnenter og er set flest gange?

Well – lige så suveræn som Justin Bieber er i negative bedømmelser – er LEGO i positive.

Ifølge analyse firmaet SocialBlade har LEGO’s YouTube kanal i dag godt 2,7 millioner abonnenter, og videoerne fra byggeklods giganten i Billund er set 4,5 milliarder gange.

Her er SocialBlades aktuelle Top-10 over de mest populære danske YouTube leverandører:

 

 

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Sock-Aid klarer lige strømperne