Hvilket sociale medie er bedst til pop?

LunchEAZE varmer selv maden op

Medmindre man har en kantine på arbejdet eller en grillbar i nærheden, kan det være svært at få andet end koldt mad eller et frokost i stue-temperatur. I hvert fald hvis hører til dem, der har egen madkasse med hjemmefra. Også på skovture, til stranden osv.

LunchEAZE er moderne tiders svar på den klassiske madkasse. Nyheden indeholder nemlig batteri og varme-element, så man kan lune sine madvarer, hvor og hvornår man har lyst.

LunchEAZE kan betjenes via en lille touch skærm på madkassen – eller måske bedre fra en app på brugerens smartphone. Via app’en kan man indstille eksakt den temperatur, man vil have madvarerne opvarmet til. Og ved at bruge en timer funktion kan LunchEAZE starte og have måltidet klar præcist til et for-bestilt tidspunkt.

LunchEAZE kan bruges både til friske madvarer og til at genopvarme rester. Varme-elementet er stærkt nok til at håndtere frostvarer og gøre dem spiselige, men en mikrobølge ovn er den smarte madkasse ikke.

Madkassen kommer i en isoleret bærepose. Kassen har separate rum til drikkevarer, frugt, brød og hele måltider. Ikke alt bliver opvarmet. Kun de rum, som man har bestemt via mobiltelefonens app. Det er jo ikke sjovt at stå med kogende varmt drikkevand og sandwiches i frost.

Reliant, der har udviklet LunchEASE, søger i øjeblikket kapital til en storproduktion. Den skal hentes via iværksætter portalen Kickstarter, hvor interesserede kan forudbestille en selv-opvarmende madkasse formedelst 99 USD eller 950 kroner. Levering skal ske i april….

 

 

 

 

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Hvilket sociale medie er bedst til pop?