B&O Play bliver et mode-brand
Bang & Olufsens Play produkter er efterhånden blevet en så naturlig del af mange danskeres hverdag, at de betragtes som mode. Ting, der udskiftes med jævne mellemrum som tøj eller sko.
Lige i rette tid til Copenhagen Fashion Week, der holdes i disse dage, har B&O Play lanceret sin nye efterårs- og vinter-kollektion. Den indeholder en række højttalere, hovedtelefoner og trådløse øretelefoner, der alle er inspireret af sæsonens farvetrends.
Ifølge B&O Play har man til efteråret og vinteren arbejdet med konceptet balance, harmoni og sindsro:
De nye kulører til produkterne er fundet i præcis det tidsrum, hvor det magiske efterårslys beklæder det japanske landskab i sofistikerede og uventede farve-kombinationer.
De naturlige og udtryksfulde materialer, der er brugt i kollektionen som læder og aluminium kommer i en farve palette af lilla (Lilac), Violet, grå (Vapour) og dyb brun (Umber). Tilsammen skaber de en kollektion, der kan kombineres smukt med efterårs- og vintergarderoben.
Med andre ord: B&O skal med på budgettet, når der alligevel skal købes ind af nyt tøj, nye sko, nye tørklæder og nye accessoires i de kommende uger og måneder.
Beoplays efterårs/vinterkollektion 2017 består bl.a. af den lille trådløse Beoplay P2 højttaler, som man let kan have med i tasken eller en lidt større lomme. Den fås nu i farverne Lilac, Umber og Natural. Prisen er 1.299 kroner pr. styk.
Den større Bluetooth højttaler Beoplay 1 er tegnet af designeren Cecilie Manz. Den fås nu i farverne Umber og Violet til priser fra 1.999 kroner.
”Over Ear” hovedtelefonen Beoplay H4 kommer i kulører som Vapour og Violet – pris 2.299 kroner – mens de trådløse Beoplay H5 øretelefoner kan købes i Vapour farven til 1.999 kroner….
Ingen kommentarer endnu